علي كريمي: من يك مسلمان هستم

 علي كريمي: من يك مسلمان هستم




 

 


علي كريمي: من يك مسلمان هستم


تاریخ : دوشنبه ،
25 مرداد 1389


علي کريمي در پاسخ به بيانيه‌ي باشگاه استيل آذين مبني بر اخراجش از اين باشگاه، تاکيد کرد که تمام اين حاشيه‌سازي‌هاي در پاسخ به يک مصاحبه است نه چيز ديگري.


باشگاه استيل آذين ظهر روز يک‌شنبه در بيانيه‌اي رسمي اعلام کرد که علي کريمي بازيکن اين تيم به دليل آنچه که روزه‌خواري و توهين به مسوولان فدراسيون فوتبال در جريان تمرين‌هاي اين تيم خوانده شده، از اين باشگاه اخراج شده است، اين در حالي است که اين بازيکن نامدار فوتبال ايران تمام دلايل مطرح شده در اين‌باره را رد کرده و مدعيان آن را به خدا واگذار مي‌کند.

علي کريمي در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره گفت: سال‌هاي سال است که بازي مي‌کنم اما هيچ گاه در مورد من چنين مسائلي مطرح نشده و نبوده چرا که من يک مسلمان هستم و به مسائل ديني و مذهبي اعتقاد دارم. آن‌ها اگر چنين ادعايي داشتند چرا همان روز اعلام نکردند و اجازه دادند من برابر استقلال بازي کنم.

وي افزود: فکر مي‌کنم همه اين حاشيه‌سازي‌ها به خاطر مصاحبه من قبل از بازي در مورد مديريت قبلي بوده است.

کريمي تاکيد کرد: در مورد مطلبي که از قول من درباره‌ي آقايان عزيزمحمدي و عليپور نوشته بودند بايد اين نکته را متذکر شوم که اين عزيزان در فدراسيون زحمت‌هاي زيادي را متحمل مي‌شوند و هيچ وقت به خودم اجازه ندادم و نمي‌دهم به آن‌ها توهين کنم. شما مي‌توانيد از آقايان عزيزمحمدي و عليپور سوال کنيد که آيا تا به امروز صحبتي از من درباره‌ي آن‌ها ديده‌اند يا نه.

علي کريمي در پايان گفت: در واقع تمام حاشيه‌سازي‌هاي اخير، در پاسخ به يک مصاحبه بوده و خدا بر همه چيز آگاه است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل